Google SEO Çalışmalarına Nasıl Değerlendiriyor?

Google SEO Çalışmalarına Nasıl Değerlendiriyor?

Admin    522 kez okundu

Google tarafından Seo çalışmalarının desteklendiği herkes tarafından bilinen bir gerçektir. Ancak bu destek Google yönergeleri kapsamında ağırlıklı olarak site içi kriterlere bağlı olarak yani web site sahiplerinin arama motorları için nasıl daha faydalı bir site yapabileceği hususunda yoğunlaşmaktadır. Tamamen Google'ın lehine bir durum olan SEO çalışmaları daha rahat, hızlı ve sorunsuz bir şekilde arama sonuçlarına ulaşılması amaçlanmaktadır.

 

Tabi bu durumun Google açısından dezavantajına bakacak olursak;

Google resmi olarak açıklanan rakamlara göre gelirinin %96’sı reklamlar %4’ünü de diğer yatırımlardan elde etmektedir Google’ın bu reklam gelir oranları dikkate alındığı zaman, dünya devinin bu gelir kaynağı olmadığı takdirde varlığını sürdürebilmesi imkansız denecek düzeydedir.

 

Reklam üzerinden elde edilen bu gelirler Seo sektörü ile doğrudan ilişkili durumdadır. Çünkü SEO çalışmaları ile 5-6 aylık bir süreçte ilk sayfaya gelen bir anahtar kelime ile ilgili olarak site sahibi o anahtar kelime açısından Adwords’e başvurmayacaktır. Bu da Google için Adwords üzerinden gelir kapısının kapanması anlamına gelmekte ve reklam geliri açısından büyük bir dezavantaj oluşturmaktadır. Bu nedenle Google SEO algoritmalarını sürekli olarak güncelleyebilmektedir. Ancak şunu da iyi anlamak gerekir ki; Seo algoritmasının sürekli olarak güncellenmesi bu konudaki bilinmez durumu artırmak veya bir kaos ortamı oluşturmak değil, uzman ve acemi çalışmalarını da ayırt etme olanağı sağlayarak daha doğru sonuçlar elde etmeyi amaçlamaktadır.

 

Özetle şunu söyleyebiliriz ki, siz bir web sitenizde insanlığa faydalı olacak çok özel bilgiler sunuyor ve bunun insanlara ulaşmasını istiyorsunuz, Google'da tam da bu noktada içerik optimizasyonları, anahtar kelime gibi bir kısım önerilerde bulunuyor. Ve bu içeriklere hak ettiği konuma getirmenizi amaçlıyor. Bu durum web siteniz için mükemmel bir yaklaşımdır. Bu açıdan bakıldığında Google’ın SEO çalışmalarını desteklediğini görüyoruz. Ancak bir yandan da ağırlıklı olarak kazancının ana kaynağı olan Adwords gibi site dışı unsurları açısından da Seo çalışmalarını desteklemiyor da diyebiliriz.

 

Google'ın özetle üzerinde durduğu asıl konu web site sahiplerinin sürekli olarak faydalı konulara yoğunlaşmasını istemesidir. Çünkü her güncelleme gerçekten faydalı olan ve hizmet eden sitelere tespit etmeye yöneliktir.

Google SEO Çalışmalarına Nasıl Değerlendiriyor?

hakkında yorumlar

Henüz Yorum Yok
Google SEO Çalışmalarına Nasıl Değerlendiriyor?

hakkında yorum yaz

Gönder

Haberiniz Olsun Listesi

e – Sporun pazar payı her yıl daha da artıyor

e – Sporun pazar payı her yıl daha da artıyor

e – Sporun pazar payı her yıl daha da artıyor Küresel oyun pazarı araştırmacısı Newzoo'nun son raporuna göre, e-spor'un pazar payı, 250 milyon doları buldu. Kore, Çin, Avrupa ve Amerika'da aşırı derecede...

Lenovo Esnek Laptop Konsepti Üzerinde Çalışıyor!

Lenovo Esnek Laptop Konsepti Üzerinde Çalışıyor!

Lenovo, Esnek Laptop Konsepti Üzerinde Çalışıyor! PC devi Lenovo, düzenlediği etkinlikle esnek dizüstü bilgisayar konseptini tanıttı! Birçoğumuzun hayalindeki dizüstü bilgisayar bükülebilir olmayabilir. Ama bu...

Snapchat  Instagram karşısında yenik!

Snapchat Instagram karşısında yenik!

Snapchat, Instagram karşısında yenik! Instagram'ın Hikaye özelliği, sağladığı hızlı büyüme sayesinde Snapchat'in kullanıcı sayısını geride bıraktı. İşte Instagram'ın Hikaye Özelliğinin kullanım oranları! ...

LG G6 Plus geliyor!

LG G6 Plus geliyor!

LG G6+ geliyor! LG'nin en yeni amiral gemisi G6, güncellenmiş sürümüyle kullanıcılarının karşısına çıkmaya hazırlanıyor. LG G6'nın daha da güçlendirilmiş versiyonu LG G6+, Bakalım LG G6+ bizlere neler sunuyor. ...