• BTK

BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) Samsung’un yeni çıkan akıllı telefonu Galaxy Note 7 hakkında açıklama yaptı.

Açıklamada ‘’Note 7 kullanıcılarından cihazın pilinden kaynaklanan bir sorun ile alakalı henüz olumsuz bir vaka rapor edilmemiştir. Ancak firma, Galaxy Note 7 kullanıcılarına satın aldıkları noktalardan değişim ya da para iadesi gibi seçenekleri uygulayacaktır.’’ ifadeleri yer aldı.

BTK, henüz cihazın pili ile alakalı bir sorunun rapor edilmediğini ancak yine de incelemelerin devam edeceğini belirtti.

Kurum yaptığı açıklama ile pil kaynaklı sorunlara ilişkin firmanın, uluslararası düzeyde satışını gerçekleştirdiği ürünlerde tüketici şikayetleri olduğunu ancak yine de ülkemizde herhangi bir sorun, şikayet ya da mağduriyet yaşanmadığını belirtti.

BTK sürecin oldukça yakından takip edildiğini belirtti. Türkiye’de Galaxy Note 7 pili hakkında henüz bir vakanın raporlanmadığının altını çizdi.

Ancak yine de ilgili firma Samsung, müşterilerinin güveninin sarsılmaması adına önümüzdeki günlere yönelik bir değişim ya da para iadesi konusunda kullanıcılarına yardımcı olucak. Şirket oldukça büyük beklentilerle piyasaya sürdüğü bu model ile önemli adımlar atmayı planlıyordu. Modele ilişkin en ufak bir sorunda kullanıcıların mağduriyetinin önüne geçileceği bildirildi.

Galaxy Note 7

Bilindiği gibi Galaxy Note 7 Samsung’un büyük beklentilerle piyasaya sürdüğü bir model. Önceki modelin adı Note 5 olmasına rağmen şirket, gösterdiği gelişimi ve teknolojisinin geldiği seviyeyi göstermek adına sonraki modeline Note 6 yerine Note 7 ismini vermiş ve kullanıcılarını da beklenti içine sokmuştu.

Yurt dışı satışlarında iyi rakamlara ulaşan şirket, cihazın pili ile ilgili şikayetler almıştı. Ülkemizde henüz bu sorunla alakalı bir şikayet ya da hata raporu bildirilmemesine rağmen adeta sütten ağzı yanan firma, herhangi bir sorun halinde gerekeni yapacağını bildirdi.

BTK'dan Galaxy Note Açıklaması hakkında yorumlar

    Henüz Yorum Yok

BTK'dan Galaxy Note Açıklaması hakkında yorum yaz